ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد در اولویت امور معاضدتی مرکز وکلای اصفهان است
22 تیر 1401 - 10:51
شناسه : 7721
بازدید 535
10
رئیس مرکز وکلای اصفهان: رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت: به گفته امام خمینی (ره) انقلاب و نهضت اسلامی با مستضعفین به پیش رفت و وظیفه همه ماست که خدمتگزار این عزیزان باشیم؛ ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد در اولویت امور معاضدتی مرکز وکلای اصفهان است.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی منبع : متن
پ
پ

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای اصفهان، وکیل نرگس صلواتی در دیدار با معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: از حضور شما و هیئت همراه در مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان بسیار خرسند هستیم و امیدواریم این جلسه سرآغاز تعاملات بیش از پیش هر دو مجموعه باشد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان ادامه داد: به گفته امام خمینی (ره) انقلاب و نهضت اسلامی با مستضعفین به پیش رفت و وظیفه همه ماست که خدمتگزار این عزیزان باشیم؛ ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد در اولویت امور معاضدتی مرکز وکلای اصفهان است.

صلواتی ادامه داد: روحیه خدمت و جهاد در میان وکلا بسیار پررنگ است؛ تعداد زیادی از همکاران ما علاوه بر اقدامات معاضدتی که از سوی مرکز به آنان ارجاع می شود شخصا و بدون اعلام به مرکز در دادگستری‌ها، خیریه‌ها و زندان‌ها اقدام به ارائه مشاوره و یا قبول وکالت پرونده افراد معسر می کنند و مرکز گاها به صورت اتفاقی متوجه این مجاهدت‌ها می شود.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان افزود: همراهی با کمیته امداد امام خمینی (ره) را مایه مباهات خود می‌دانیم و ان شا الله این همراهی ادامه دار خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.