مرکز وکلای اصفهان در ارائه خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد پیشگام است
22 تیر 1401 - 10:45
شناسه : 7719
بازدید 343
9
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد: معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: حقیقتا وکلای محترم در این مسیر همیار کمیته امداد امام خمینی (ره) بودند و مرکز وکلای استان اصفهان نیز از پیشگامان همراهی ما در عرصه ارائه خدمات حقوقی به مددجویان است.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی منبع : متن
پ
پ

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای اصفهان، حسین فتاحی، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) در دیدار با هیئت رئیسه مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های معاضدتی و خیرخواهانه وکلای مرکز بیان داشت: حمایت قضایی از مددجویان جزو تکالیف و برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) است و معاونت حقوقی و امور مجلس کمیته امداد آن را دستور کار خود دارد.

فتاحی با اشاره به محدودیت نیروی انسانی در معاونت حقوقی و امور مجلس کمیته امداد افزود: بضاعت ما در معاونت حقوقی پاسخگوی نیاز مددجویان نیست و این امکان را نداریم که رأساً درخواست های مددجویان را پوشش دهیم البته در اکثر شهرستان‌ها با پرپایی میز خدمت حقوقی سعی شده مشاوره لازم به مددجویان پیرامون مسائل و مشکلات حقوقی شان ارائه شود، همین طرح ثمرات زیادی داشته و چندین خانواده با دریافت مشاوره و اقدامات لازم ضمن احقاق حق خود از تحت پوشش بودن کمیته امداد نیز خارج شدند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به حمایت نهاد وکالت از کمیته امداد بیان کرد: حقیقتا وکلای محترم در این مسیر همیار کمیته امداد امام خمینی (ره) بودند و مرکز وکلای استان اصفهان نیز از پیشگامان همراهی ما در عرصه ارائه خدمات حقوقی به مددجویان است؛ همین همراهی باعث شد تا در این سفر استانی وظیفه خود بدانیم به صورت حضوری از همراهی و همیاری شما قدردانی کنیم.

فتاحی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان به مددجویان کمیته امداد خاطرنشان کرد: همکاری مرکز وکلای اصفهان با کمیته امداد استان تاکنون بسیار رضایت بخش و رو جلو بوده و امیدواریم این همراهی بیش از پیش توسعه یابد.

در پایان این نشست معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تقدیم قابی دست‌ساز از محصولات مددجویان کمیته امداد از خدمات مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.